Blog hayatım

ustkısım

Blog yazmak ve benden bahsedeyim aslında insanların yazılarımı okuması hoşuna gidiyor hele ki yorum atmaları bambaşka neyse en başa döneyim ilk olarak blog kurmaya 2007’de başladım ilk blogumu azbuzdan aldım her ne kadar blog denmese a sonra bedava sitemden bir site aldım orada internette bulduğum her şeyi kopyala yapıştır yapıyordum orada çok zaman harcadım sonra reklamlardan dolayı bıktım ve blogspotu denedim blogspot güzeldi ancak ben wordpress’i daha çok seviyorum neyse bunlar uzun konular .

blog

Kendime ücretli domain alana  kadar anlayacağınız çok uğraştım ama ücretli domainin isminide bi yerden taklit ettim ve bugün gittikçe benim gıcıgıma gitmeye başlamıştı. Aslında o blogumun takipçiside vardı ama ben sinirleniyordum ve içeriklerin hepsini sildim şuan öyle duruyor yakında komple kapanacak .

absurttKendi kendime dedim ki : insanların beni tanımadığı kendi aklımla bulduğum bir isimle sıfırdan ücretsiz bir blog açmak kötü olmaz . Ve işte burayı açtım ikinci yazımıda yazmış bulunuyorum …

3 thoughts on “Blog hayatım

  1. Blog yazmak candır. 🙂 Ben bilgi edinmeyi ve edindiğim bilgiyi paylaşmayı seviyorum. Her ne kadar çevrem bu duruma uzak olsa da ve bu benim yaptığıma uzaylı görmüş gibi tepkiler verseler de zamanla onlar uyum sağlayacaklar bana 🙂 Konunun kapanışı yine ” Blog yazmak candır. ” 🙂

  2. Ne yapıyorsan kendi yaptıklarını paylaşmalısın. Yazı mı yazacaksın, fotoğraf mı neyse. Okuduğum kitaplardan notlar aldığım bir bloğum vardı. Hiç yorum almıyordum. Ne zaman kendim bir şeyler yazsam daha fazla yorum alırdım. Neden yorum almak isterim? Çünkü farklı fikirler hoşuma gider. Bazen yorumlarla bunu ben düşünemedim, derim.

Bir Cevap Yazın

