Merhaba

logo4

Bu blogu açalı 10 dakika felan olmadı bugün 15.05.2013 saat 01.33 ve benim işim güçüm yok blog açtım . Her neyse ilk azımı yazayım dedim sana kendimden bahsedeyim ven hayatını normal ama dışarıya renkli göstermeye çalışan taklitten kaçarken taklite sarılımış biriyim . Sana ilk yazımdan son yazıma kadar açık sözlü olacağım yazılarımdan sıkılabilirsin hatta buraya kadar okumamış bile olabilirsin ama umrumda değil.

Bugün benim için farklı hayatımda ilk kavgamı ettim anlatayım , yaşım gelmiş 16′ya ve hiç kavga etmemişim derken kendimi kavganın içinde buldum ve çocukla güzel bir kavga ettik süper bir yumruk yedim ve içimde kavga korkusunu yendim .  Aslında çok ilginç kavgaya girmeden önce şunu yparım bunu yaparım dedim bir baktım ki yumruklar boşa gidiyor …

aslında kavga taraftarı değilimdir yanlış anlamanı istemem . Neyse eve geldim traş olma bahanesiyle tuvalete girdim yüzümğn sağ tarafında gözümün altı kızarmış ve şişmiş durumdaydı kurnazlık ettim traş köpüğünü yüzüme sürdüm ve orayada sanki farketmeden bulaşmış tarzında köpüğü yedirdim her neyse buraya kadar tamamda buz koymazsam şişecek ama annem ve anneannem mutfakta baktim ki başka çare yok , mutfağa bir dalış yaptım buzluktan bir buz aldım direk tuvalete girdim yarım saat buz tuttum

sonra bakkala gidiyorum diye hızlıcak çıktım yara bandı aldım ama daha çok dikkat çekiyordu eve geri döndüm odamın ışığını kapattım . Otururken yüzümün sag tarafı duvara bakıyor annemler gelip bir şey söyleyince çevirmedim ve bugünlük atlattım . Ama sabah morarmış olursa anlarla diye onada bir yalan buldum arkadaşlarla itiştik der geçerim . Aslına bakarsan benim kısmen dayak yeme nedenim o çocuğun küçüklükten bei kavga etmesi ve alışık olması benim darbelere alışık olmamamda başlıca nedenlerdendi

ama geçti sonuçta kavga ömür boyu sürecek değildi . Eğer biriyle kavga edeceksen kavganın sonunu ve başını düşünmeyeceksin .  bildiğin gibi dalacaksın tekme tokat tabi bunları kavga kaçınılmaz olduğunda uygula bak benim gibi duruma düşebilirsin tabi korkakta olma … İmla hatası varsa kusura bakma hızlı yazdım , buraya kadar okudugun için teşekkürler.

Bir Cevap Yazın

