Eski filmleri izlerken

1940-New-York-City-l

Televizyonda çıkan eski filmleri izlerken bir başka oluyorum . Keşke o dönemde yaşasaydım diyorum kendi kendime . Ama aklıma şunlarda geliyor mesela bir kemal sunalın bir filminde filmin geçtiği evin şuanki hali nasıldır acaba orada bir kalıntılar var mıdır ? yoksa tek edilip bırakılmışmıdır . Eskilerde yaşamayı çok isterdim mesele eski arabalar hoşuma gidiyor eski tarz giyinen insanlar . Amerikan filmlerinde okul servisleri varya onları çok seviyorum mesela. Her neyse anlatmak istediğimi anladınız ….

Bir Cevap Yazın

