Ve dört ayaklı dostlarım !

kopekler

Sana bir zamanlar sokakta beslediğim köpekleri anlatacağım . Bir kış günü sokakta siyah bir köpeğe rastladım ve aslında bu köpeğe geceleri hep rastlıyordum ve ondan korkuyordum ama kış sabahı bu köpek bitkin ve yorgundu ona biraz yemek verdim ve onu sevmiştim ve onunla güzel zaman geçirdimçok akıllıydı parka giderdik şise kapmaca oynardık ve o beni hep yenerdi .Aylar ayları kovalarken mahallemize 1 köpek daha geldi ve onada bakmaya başladım ve yeni gelen köpeğin adını kırçıllı koyduk bu siyah köpeğin adıda bafy .

Neyse bayf bağlanmıştım okula giderken gelirdiilk iki ders bekleyip gidiyordu ve mahallede hiç yalnız kalmazdımhep onunla oyun oynardık . Üçümüz çok iyi arkadaştık  ve ufakçocuklar mahalleye bir köpek daha getirdiler ve onada bakmakzorunda kaldık ve aslında grubumuz dört kişilik oldu. Her akşam onlarlagezerdim kitap okurdum . Birgün belediye ben okulda iken onların hepsini toplamış ve ben mahalleye geldiğimde hiçbiri yoktu .Hemen belediyeye gidip onları almaya çalıştım ancak üç köpekten sadece biri vardı ve köpekleri onların alıdığını kanıtlayamadım

.Şimdi o gruptan sadece iki şey kaldı geriye ben ve kırcıllı . Kırcıllı diğer arkadaşlarını özlüyor eskiden onlarla beraber gezerdi şimdi sadece parka uzanıyor ve arkadaşlarını özlüyor onun için yapabileceğim bir şey yok bafyı bulmak için uğraştım belediye başkanıyla bile görüştüm ancak ona bir daha ulaşamadım ve onun arkasından bir kaç resmi kaldı . Bafy çok duygusaldı köpekelr arasındaki karakteri korkaktı ama benimle gezerken cesur bir köpek oluyordu etraftaki köpeklere havlardı mahalle şuan çok sessiz onlar eskiden havlarlardı.

Ençok hoşuma giden şey onlarla caddeye ıktığımda tüm insanların onlara korku dolu gözlerle bakmalarıydı . Aslında onla bir kediye bile saldırmazlardı evet biz çet*eydik ama sadece sessiz bir çete . Belediyeden nefret ediyorum köpeklerim için hasdal barınağına bile gittim ve yolda başıma gelenleri anlatayım şimdi bu barınanağa giden yol otobandan geçmekte ve ben minibüsle gittim minibüste barınaaga yaklaşık 400 metre bir uzaklıkta bırakıyor her neyse minibüsten indim ve inmez olaydı otobanda saldıran köpekler çok korktum !  Şansıma polis arabsası geçti ve bindim durumu anlattım ve onlar beni barınağa götürdüler size anlatamam o yolun devamını yürüseydim şimdi yaşamıyordum yolun gözükmeyen ilerisindeki tarafında saldırgan ve bir sürü köpek varmış polis arabasına saldırdılar ve ben ogün köpeklerini o barınakta bulamadım …

Bir Cevap Yazın

