İlk aşk ve dondurma

dondurmavesak1

Ben küçükken teyzemin oğlu bir kızla çıkıyordu ve bu kızın bir kızın kardeşi vardı ( tabi burdan sonrasını siz tahmin edebilirsiniz ) bende o kıza aşıktım.

Bu arada ilk kez aşık olmuştum onu gördüğümde kalbim duruyordu .Neyse birgün abim gitmiş kızla konuşmuş felan tabi ufağız maksat beni utandırmak

neyse şaka maka kızla sevgili olduk ama daha 10 yaşındayız 🙂 Biz birgün parka gittik bu kızla ben buna dondurma ısmarladı.

Şimdiki parakla 50 kuruşluk bir dondurma işte bendede 1 buçuk tl vardı sonra geriye kalan parayla sadece bir dondurma geliyordu bende kendime dondurma daha aldım

ve yedim ama hiç kıza sen yer misin diye sormadığıma hala gülüyorum sana saçma gelebilir ama komik bir durum .

Kız bakıyor ben yer misin diye sormuyorum çocukluk işte kendimden utanıyorum 🙂 Arada bir kızın profiline giriyorum ve bu şimdi bana bakmaz demiyorum değil 🙂

Bir Cevap Yazın

