Saçma sapan bir hayat …

bilinmeyenedogru

Hayatın beş para etmediğini size ayağını taşa çarpmış ve sinirli olan herkes söylebiliyir ancak hayatın neden anlamsız ya da güzel olmadığını sorduğunuzda size 10 saniye içinde cevap veremeyezler . Bana sorarsanız hayatta her şeyin bir anlamı var ama bu anlamlı şeyler sizi anlasılmaza götürüyor.

çıkmazsokaklambasıYani hayatımı çıkmaz sokaktaki bir lambaya benzetebiliriz . Sana hayatımı özetlemeye çalışayım . Ben ilkokulda hiç ders çalışmayan tiplerdendim altıncı sınıfta SBS denen sınav sistemiyle karşılaştım ve o zamanlar umrumda değildi hiç çalışmadım ve aldığım not 345 ‘di ve sınava tekrardan yedinci sınıfta girdim aldığım not 340 ‘dı . Ve son olarak sekizinci sınıfta girdim ve aldığım not 330 du .

Bu puan beni nereye mi götürecekti ? Kendi semtimdeki bir düz liseye .  Sonra geldik liseye sana okulumu anlatayım yaşadığım ortamdan arkadaşlarım  haylaz tipli çocuklar  ve tabi bir grup  ders çalışan grup . Sence ben bunlardan hangisindeyim ? ikisindede değilim kendi halinde tek başına takılan ders çalışmayı sevmiyen biriydim ama gidipde haylaz tipli s*rseri çocuklarla takılmadım .

Şimdi yıl 2013 ve ben lise 2 ögrencisiyim hayatın beni nereye getirdiğini hala anlayamadım . Adamlar 2 yıl sonra gireceğim üniversite sınavında beni ezmek için hazırlanıyor ben ne yapıyorum ders çalışmıyorum bilgisayarla oyun oynayıp dersten kaçıyorum . Aslında benim sorunum disiplinli çalışamamakta ve ders çalışasım gelmiyor. Bu aralar eğitim hayatında beynim dank etti ve test çözmeye çalışıyorum yinede çözemediğim için sinirlenip bırakıyorum  ve birçok kişiden gerideyim . 

Sana ailemin bu konudaki tavırını anlatayım onlar benim hakkımda okumaz diyorlar çünkü ders çalışamıyorum ve onlar bana altıncı sınıftan beri 0ku! oku! oku! dedikleri için bu kelimeye kayafamda antipati oluşturdum en ufak ders çalışmıyorsun kelimesinde beynim yerinden çıkıyor sinirleniyorum kendime hakim olamıyorum . Ben istemez miyim test çözmeyi ben istemez miyim sınıfta derslerde kendini beğenmiş kişileri matemetiğimle ezmeyi istemez miyim? Sence ben üniversiteyi kazanamayacak mıyım ? 

Bu yazı bu müzik eşliğinde yazılmıştır : Farid Farjad-Keman Ağlıyor

2 thoughts on “Saçma sapan bir hayat …

  1. Bilmiyorum ben bu yazıya nasıl veya neden ulaştım ama ulaşmış olmam bir gerçek ve sana tek şey söyleyeceğim ‘dur ve kendine dışarıdan bir bak ve ne olmak istiyorsan,nerede mutlu olacağına inanıyorsan onun için çaba sarfetmeye başla ve bu yolda hislerine güven başkaları yahut yakınların senin ya da gittiğin yol hakkında eleştiri yapabilirler ya da engellemeye çalışabilirler onlara aklından geçirdiklerini anlayabilecekleri bir dilde anlat ve o seçtiğin şu anda kafanda olan yola doğru ilerle umarım mutluluğu yakalarsın her neredeyse o

    • Merhaba , inanın bunun için çabalıyorum . Kişisel gelişim kitapları okuyorum kendime program hazırlıyorum ve ders çalışmak için çabalıyorum ancak hemen sıkılıyorum çünkü yapamıyorum. Matematiğim yerlerde geziyor ve ben 2 yıl sonra bir sınava gireceğim ve bu derslerimi halletmeyi çok istiyorum derslerimi bir halletsem hayatım düzene girecek , saygılarla…

Bir Cevap Yazın

