Kişisel Gelişim Kitapları Ve Çevremdeki Kötü Eleştiriler

kisiselgelişim

Hayatıma doğru yol veremediğimi düşündüğüm bugünlerde için kişisel gelişim kitapları okumaya başladım ama ilgimi çeken bir konu var çevremdeki insanların kişisel gelişim kitapları hakkında ne düşündükleriydi . Açıkcası çevremdeki insanları okuduğum kitap hakkında kötü eleştiri yapması o kitabı okumama engel olamadığıdır .  Ancak onlar kişisel gelişim kitaplarını saçma bulduklarını söylüyorlar . Okulda bazı hocalarıma kişisel gelişim kitapları hakkında neler düşündüklerini sordum işte cevaplar :

  • Din ögretmenin : Kişisel gelişim kitaplarını okuma demiyorum ancak bu olay sadece kişisel çözülmez , çünkü hayatına sadece yön veren sen değilsin hayatına yön güç  Allahtır.
  • Edebiyat ögretmenim : Bugüne kadar okuma ihtiyacı duymadım ama kitapları kimin yazdığı önemli .
  • Fizik ögretmenim : Kişisel gelişim kitapları saçmadır herkesi okuduğu kişisel kitaplar insanları taklitleştirir. Ve diğer kişilerde saçma olduğunu düşünüyorlar .

kisiselgelisim

Şimdi gelelim benim düşünceme ben kişisel gelişim kitaplarının mantıklı bulduğum çok yanı var insana hedef koymakta ve o hedefe nasıl yaklaşacağını adım adım anlatıyor . İlk okuduğum kişisel gelişim kitabı : Başarı İçin Stratejiler – Jim Dornan yazdığı bir kitaptı .Bu kitapta anlatılanlar cidden hoşuma gitti . İnsanları liderlik ve güdülme konusunda çok geliştiriyor .

Özet olarak kişisel gelişim kitapları insanı motive etmek ve hedef belirlemede gerçekten geliştiriyor . Kesinlikle saçma değildirler ben ilk kitabımdan sonra ikinci kişisel gelişim kitabımı okumaya başladım bile .

Peki Senin Kişisel Gelişim Kitapları hakkındaki düşünce nedir ?

Bir Cevap Yazın

