Su semenderi aldım

semender1

Bugün yeni bir canlıyla eve dönerken çok heyecanlıydım çünkü uzun zamanın ardından aramıza yeni bir canlı katılmamıştı. Her neyse bu canlının adı ‘ şaban ‘ ve kendisi su semenderi . Pet Shop’ta gördüğümde  ona uzun bir baktım ve ben bunu almalıyım dedim .

Eve gelirken çok zorluklar çektim ve onun yolda ölmesinden çok korktum ama şuan durumu iyi , akvaryumunu tasarladım ve suyunu doldurtum bir tanede süs koydum içine ilk gün bu kadar geldi elimden artık ilerki günlerde yavaş yavaş dolduracağım içini . Bu arada su semenderleriyle ilgili bilgiler araştırdım belki ileride sana lazım olabilir :

  • Su semenderlerinin derileri çok hassasmış .
  • 16 – 18 derece onlar için idealmiş .
  • Akvaryumları  tam dolu , dolu ve az dolu olmak üzere üçe ayrılıyormuş.

 

Bir Cevap Yazın

