Üniversite ve ben !

üniversiteyikazanmajkBugün bağlı olduğumun bir s*yasi p*rtiyle birlikte Mimar Sinan Üni. FKF ‘nin yeniden kuruluşuna gittim . Etrafıma baktım herkes üniversiteli ve farklı tarzda insanlar .  Tabi ben şuan lise 2’ye gidiyorum ama şuanda üniversiteyi kazanmanın peşine koşuyorum.

Her neyse Üniversitelilerle konuştum , çok çalışmam ve disiplinli çalışmam gerektiğini söylediler . Aslında benima asıl sorunum disiplinli çalışmak . Disiplinli çalışamıyorum mesela dersin başına geçiyorum soruları çözemediğim için sinirleniyorum ve ders çalışmayı bırakıyorum .

Veya evdekiler neden ders çalışmıyorsun bu gidişle üniversiteyi kazanamayacaksın dediklerinde o gün sinirden hiç ders çalışamıyorum.

stress

Ama bu yaz 3 ay boyunca çalışıp 9. sınıfı halledim 10. sınıfıda tekrar edip aradan çıkartmayı düşünüyorum. Üniversitede bilgisayar mühendisliğini okumayığım . Abi lafın kısası Öylede böylede  Üniversite , Üniversite , Üniversite !


×

Bir Cevap Yazın

