Bu kız ne yapmaya çalışıyor

1

Geçen yıl bir okuldan bir kızdan hoşlanıyordum. Ve bu kızla internetten mesajlaşmaya başladık sonra bende kıza aşık olduğumu mesaj attım . Sonra kız erken felan dedi bende tamam dedim araya arayıl tatili girdi 15 gün boyunca hep mesajlaştık arada bir ona onu sevdiğimi söylüyordum ve ona hep mesaj atıyordum .

Neyse bunun yakın erkek arkadaşı var bu çocuk benden facebook’ta Poker oynamak için şifremi istedi bende çocuga şifremi  facebook üzerinden mesaj attım bu çocuğunda şifresi benim sevdiğim kızda olmasın ! malefes olurmuş . Kız benim hesabıma girip mesajlarımı tam 1 ay boyunca okumuş bende bilmeden kızla mesajaşmaya devam ediyorum . Neyse birgün eski çıktığımla konuştum ve okuldan sevdiğim kız bana ters davranmaya başladı bende neden ters davrandığına anlam veremiyordum .

En sonunda biz bununla tartıştık ve küstük aradan 2 hafta geçti . Okulda sınıflar birinci dönem diploma sıralamasına göre belirlenince ben B sınıfıdan A sınıfına yükseldim ve kızda bu sınıftaydı . Ben derste buna tip tip bakıyordum bu bana internetten bana bakma diye mesaj atıyordu . Neyse biz bunla bir konu hakkında atışırken bana bir baktı gülerek  ‘ facebook şifreni neden değiştirdin ‘ dedi. Tabi ben şaşkınlıktan aptala bağladım ve kıza mal mal baktım.

O dönem bitene kadar hiç konuşmadık , göz göze bile gelmek isemiyorduk . Bu yıl ilk dönem bu bana selam vermeye başladı bende ona selam veriyordum . bazen yanıma oturuyordu konuşuyorduk . Tabi ben buna fazla yüz vermedim ve kızda ben sınıfta hocaya bir şey söylerken bir anda ‘ Hadi herkes ‘ isimimi söyledi ‘ gülsün dedi . Biz bunla sınıfta tartıştık . Sonra bu biriyle çıkmaya başaldı ve bizim aramızdaki gerginlik devam ediyordu neyse bir yine sınıfta tartışdık bu gitmiş beni sevgilisene ve erkek arkadaşlarına söylemiş . Cuma günü sınıfta test çözüyordum iki çocuk geldi ve olaylar şöyle gelişti :

  • Çocuk : Kardeş dedi sen ‘ ( kızın ismini söyledi ) ‘yu rahatsız ediyormuşsun dedi.
  • Bende :Ben kimseyi rahatsız etmedim şaçmalamayın , rahatsız etmemde işim olmaz dedim .
  • Çocuk : İnsallah dedi ve arkadaşını aldı gitti .

Kulağıma bunların beni dövecekleri geldi , okul çıkışında bunların hocaları bunları sınıfça geç bırakınca bir şey olmadı . Tabi bu çocuklar okulun sers*ri grubu ve benimde okulda fazla arkadaşım yok yani kimseye güvenmiyorum . Neyse ben pazartesi günü okula gitmedim ama okul çıkışa gittim ve bunlar bana tip tip baktılar çocuk ne bakıyosun anlamıyla kaş göz yaptı ve ben yüzümü çevirdim bunlar okuldan çıkıp okul yanındaki merdivenlerden inerken ben peşlerine gittim ve çocuğa bekle diye bağırdım . Tabi tek değildim arkadamda güvendiğim mahalle arkadaşlarım vardı.

  • Ben : Kardeş sen bana ogün ne demiştin , dedim .
  • Çocuk : Sadece uyardım , dedi ve itiştik .

Kavga kaçınılmazdı tabi o zamanlar kavgadan çekinirdim ama yinede arkadaşlarımın yanımda olduğu kavgalarda korkmazdım . Onlar bize saldırdılar biz bunlara okul bizi izliyor bu benim önceden sevdiğim kız yardım edin , yardım edin diye bağırıyordu . Bunları bir dövdük onlar 8 kişiydi ama arkadaşları dokunmadı korktular . Kavganın sonunda çocuğun elini sıktım dedim bundan sonra bana kız mevzusu için gelme ama işin düşerse gel dedim , çocuklar gitti .

Ertesi gün sınıfımdaki herkes bana neden çocuğa saldırdın diye kızdı . Bende  o çocuklar size bulaştıklarında sizin yanınızda ben olmayacağım dedim. Ve iki gün sonra o dövdüğümüz çocuk bizim sınıftan bir çocuğun durup duruken burnuna kafa attı . Herkes geldi yanıma sen haklıymıssın sana sonuna kadar har veriyorduk dedi ama ben karışmadım. Bu olaylar kapanalı iki buçuk ay oldu ama bugünlerde dikkatımi çeken bir şey var kız yine benim aynıma geliyor benle konuşuyor telefonumla oyun oynuyor . Acaba yine sorun mu yaşayacağız diye düşünüyorum . Bu kız insanı şaşırtıyor.

Özet  : Kavga etmek çok saçmalıktır ,  bende kavga ettiğim için pişman oldum kavga çözüm yolu değildir . Yaptığımın saçma olduğunun farkındayım sadece anlatmak istedim .

Bir Cevap Yazın

