Okulda güzel bir uyku

5

Sana uyumanın hayatımdaki yerini anlatayım :   uyku olayı hayatıma sıçramış durumda , geçen yıl yurtta kalan iki arkadaşım vardı . Yurtta onları erken kaldırdıkları için okula geldiklerinde uyurlardı .

Bu ikili benim bir sıra arkamdaydı oturuyorlardı  ve bende onlar gibi derslerde uyumaya başladım .Tabi ilk günlerde çok zorluk çektim insan korkuyor sınıfta uyurken gaz kaçıracağım diye 🙂

Veya ben uyurken ağzım akar bir keresinde defterime akıtmıştım kızın biri beni uyandırmaya geldi sıraya aktığını farketmişti ve bana tip tip bakmıştı. Hala aklıma geldikçe utanıyorum .

Her neyse bu yıl sayısal bir sınıfa gittiğim için herkes ders çalışıyor hiç konuşmazlar sadece birkaç arkadaşım var kendi aramızda konuşuyoruz . Bu arada geçen yıl uyuyan iki arkadaşım yurttan dolayı okullarını değiştirmek zorunda kaldılar. Ve şuan sınıfta tek ben uyuyorum …

Bir Cevap Yazın

