Simit Sarayındaki Taşlar

taksimtünelGeçen gün okulu ekip Taksime gitmeye karar verdim . Ve okulun kapsınından koşarak metroya gittim saat sabahın sekizi . Hava buz gibi ve aktarmayla taksime vardım . Taksim metrosundan çıkıp nefesimi yavaşça verip nefesimin buharını hissettim ve kendi kendine al sana Taksim dedim !

Heykelin altında yarım saat oturdum insanları inceledim herkesin  ufak amacı vardı teki okula gidiyordu teki işe ! bu hayatta her şey kariyer mi ? Aslına bakarsanız kariyer felan umrumda değil .

Neyse İstiklal Caddesinden aşağı doğru yürüdüm hava soğuktu bir kenarda oturdum . Cebimde 10 lira felan vardı 2 simit ve bir ayran aldım ve insanları incelemeye devam ettim . Sonra kısa bir günlük tutup geri dönmeye karar verdim .

Geri dönerken yolumun üstündeki Simit Sarayından bir eşyler atıştırmaya karar verdim ve ufak pizza tost yerken gözüm kenardaki yapay çiçeklerin altındaki beyaz taşlara takıldı . Onların üstünde isimler yazıyordu bazılar aşka dair dilekler yazıp koymuş , bazıları sevgilisiyle ismini yazıp koymuş ve ben sadece ismimi ve tarihi yazıp yerine koydum . İnsanların böyle ilginç şeyler yapmaları çok güzel bir şey hayatın devam ettiğini gösteriyor .

Bir Cevap Yazın

