Taklit etme özelliğim !

taklit-Kopya

Sanırım taklit etmek küçüklükten gelen bir özelliğim.Mesela birisi bir legodan ev mi yaptı ben onun aynı renklerini ama daha iyisini yapmak isterdim . Günümüzde bu hala devam ediyor mesela internnette ‘ istanbul ‘ diye bir site buldum hemen aynı isimle istanbul.bilmemdomain.com diye kurarım onun daha iyisini yapmaya çalışırım ve bir zamandan sonra kulanıcılar girmeyince sinirlenir siler atarım .

Bu blogu açmadan öncede blog tarzında ancak teknoloji yazıları yazdıgım bir site kurmuştum . Tabi ücretli domaindi sonra orada  yedi ay uğraştım ve yedi ayın onunda neden taklit olduğumu düşündüm . Ve dedim  kendi kendime :  ücretsiz bir domain olsun yazılarımı gerçekten okuyan insanlar olsun benim yazılarımı benim düşüncelerimi!

Ve bu blogu açmaya karar verdim ve şuan bu blogdayım . Eski blogumdan gelen özellik olsa gerek bu blogada hergün yazı yazasım geliyor . Tabi bunu blog çöplüğüne dönüştürmeyeceğim . Artık en ufak alıntı bile yapmıyorum .

Şuan takipçilerim yok aslında takipçi arayışımda yok ama biliyorum ki birgün  bu bloga girip bu yazımı okuyacaksın ve sana notum : buraya kadar okudugun için teşekkürler .

Bir Cevap Yazın

