Unutulmaz Lise Çağım

lise2

Lise hayatının sıkıntılarından bir taneside geç kalmaktır.Tabi ben hep geç kalan biri olarak konuşuoyurum okulumuzu yönetenler tam bir salak! Anlatayım bana hak vereceksin dinle , okulda dersler sekizi beş geçe başlıyor. Ama saat sekizi on geçe okula alınmıyoruz.

Şimdi mantıklı olrak bir düşünelim geç kalan insan geç kalma olayını o beş dakikaya sığdırabiliyorsa superman’dir.Adamlar ilk derse almıyorlar , birgün sivil yapıpı birgün forma yapıyorlar arkadaşım bu nasıl bir yönetmeliktir.

Okuluda wc’de elimi yıkıyorum müdür yardımcısı geldi bir çocuk tuvaletten çıktı müdür yardımcısı :  bu su hortumunu tuvaletin deliğine sokan alsın onu münasip bir yerine soksun dedi. Arkadaşım bu nasıl bir konuşmadır lan sen nasıl hocasın sen nasıl adamsın yuh be !

Mesela tuvalette sığara içen çocukları döver birde üstüne : bende birini sıgara içerken yakalayıp dövsem diye düşünüyordum der.Hani insanlar der ya lise hayatını özlüyorum ben ileride lise hayatımdan nefret edeceğim.

Bir Cevap Yazın

