Doğum günü beklentisi

mutsuzinsanKüçüklüğümden beri ailemle doğum günlerini cümbür cemaat kutlardık. Ve birkaç gün önce 16 yaşıma girdim , aslında bu sefer doğum günümü tek geçirdim. Tek geçirdiğimi hissetmem kötü bir duygu asılda bu duyguyu yaşatmanın şuçu ailemde çünkü bana küçüklükten beri doğum günü partileri verdiler ve beni bu tarz bekletilere soktular .

Doğum günü partileri demiş sakın zengin doğum günlerinde büyük pastalar kesilen biri sanma kendi çapımızda partiler diyoruz  işte. Doğum günümde çıktım tek başıma taksim gezi parkında dolaştım adım atılacak yer yoktu . Birileri elime pilav birileri çorba dayıyor derken bir baktım ki pilav ve çorba benim doğum günü pastam olmuş .

O kadar insanların içinde kendimi yalnız hissettim ve sonra düşündümde bugüne kadar ailesiyle doğum günü kutlayamayan çocuklar var ya onların durumu ne olacak ? Aklıma bu tarz şeyler gelince buraları terk etmek istiyorum , bilinmedik bir kasabada ineklerini sağan yaşlı bir adam olarak ölmek istiyorum , yalnız biri …

 

Bir Cevap Yazın

