Neden Eski ?

arabaKüçükken evde bulunan eski bozulmuş oyuncaklarımı tamir etmek isterdim.Ve onları yeniden çalışırken görmek hayalimdi.Arabalarım hep bozulur ve ben arabalarımı yapmak için uğraşırken dahada bozardım ama onları hep ilk günkü gibi çalıştırmak istemişimdir.Mesela eski harabe bir ev gördüğümde ‘ acaba bu evi yapan kişi bu evi hangi hallerle döşedi ve neden bu evi terk etti’ diye düşünürüm.

İnsanlar bazı şeylerden çok çabuk soğurlar mesela , küçükken bir bisikletimin olmasını çok istemişimdir , annemle cumartesi günleri kanal D’de yayınlanan amerikan çocuk filmlerini izlediğimizde çocuklar bisikletlerini atar kaçarladı . Bende anneme : anne bunlar ne kadar salak bisikletlerinin değerini bilmiyorlar derdim. Ve ilk bisikletimi aldığımda buna hergün binicem dedim ama 2 afta içinde hevesimi aldım ve bisikleti kenara koydum.

Etrafta hurdalaşmış arabalar gördüğümde ‘ acaba bunu alan kişi aklından ne hayaller geçiriyordu ve bu arabayı en son ne zaman kullandı diye düşünüyorum. Ve kafamda o arabanın ilk halini canlandırıyorum .

Bir Cevap Yazın

