Yaz Aşkı

ask-bir-cesit-suur-bozuklugudurSana geçen yaz yaşadığım aşktan bahsedeyim. Geçen yaz bir arkadaşımın çıktığı bir kız vardı. Kız çalışıyordu ve kızı çıkışa almaya biz gidiyorduk. Ama benim arkadaşım olan Gökhan bu kızı sevmiyordu. Kıza zaman geçirmek için çıktığını düşünüyordum.Neyse ben kızı daha yakından tanıdım ve kızla arkadaş olduk, kız çok iyi birisiydi, para kazanmak için bir giyim magazasında çalışıyordu.

Yaklaşık bir hafta bu durum böyle gitti , git kızı al eve bırak. Ben bu kıza aşık olmuştum tabi bu benim hayatta 2.kez olduğum bir şeydi. Ama arada Gökhan vardı söylemedim zamanın onlarını ilişkilerine zamanın ne yapacağını merak ederken 2 gün sonra ayrıldılar ve kızın yanına gidip ben seninle arkadaşlığımızı devam ettirmek istiyorum dedim ve oda olur dedi.

Aradan üç gün geçti ve kıza açılmaya karar verdim çok aşıktım. Ve onu iş çıkısısında alıp bir yerde konuşmaya götürdüm ve  ‘ biliyorum bir ilişkiye yeni son verdin ama ben sana aşığım yanlış anlama ben sana aşıkken senin bana arakdaş gibi davranman beni üzüyor ‘ dedim. Sadece beni izliyordu ve susmamı bekledi ve ‘ beni sevdiğinin farkındaydım ‘ dedi. Hayatımda ikinci kez aşık oldum ama ilkinde bir arkadaşıma aracılığla çıkmıştım, anlıyacağın ilk defa bir kızın yüzüne açılıyordum. Ve nefesimi tutarak konuşuyordum . Sonra ona bana bir kereliğine şans vermesini istedim ve kabul etti.

Yani çıkıyorduk onu evine bıraktım. Ve onu iş çıkışından alırkan ona çikolata alıyordum ve birgün buluştuğumuzda oda bana çikolata almıştı ve üzerine ismini yazıp tarih atmıştı.Yeşil kaplı ülker çikolota 🙂 Neyse ben bu çikolatayı evde kitaplarımın arasına gizledim. Kızla hegün görüşüorduk o işten saat 10’da çıkıyordu ve ben onu almak için 7’de gidiyordum anlıyacağın onu 3 saat bazen 4 saat bekliyordum ve kız birgün beni çağırıp ilişkimizi sonlandırdı. Çünkü çok acemiydim kızın yanında elim ayağım dolaşıyordu.

Bu ilişkinin üzerinden bir yıl geçti he nereden aklına geldi diye sorarsan annem az önce çikolatayı bulup kabını yırtıp içindekinin erimiş olduğunu görüp masamın üstüne atmasıyla aklıma geldi 🙂

alt

2 thoughts on “Yaz Aşkı

  1. Merhabalar,
    Aşk’ın bir çeşit şuur bozukluğu olduğu doğru. Bir yerlerden okumuştum: Aşk, lügatte “sarmaşık” demekmiş, yani duyguların düzensiz bir hal alması. Aşk’ı aynı zamanda bilinçsizlik, akıl dışılık, fıtratla çatışma ve yoklukta erime zemininde yürüyen marazi bir hal olduğunu anlatmaktaydı. “Aşk”ta aşık ile maşuku birbirinden ayrılmaz derecede iç içe geçmiş ve kendi varlıklarını muhatabının varlığında eritmiş bir ikili olarak tanımlayabiliriz.
    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel’e emanet olun.

Bir Cevap Yazın

