Üçe vur gitsin

1f6e88f3-e03e-4fbb-93c1-edcb6441cc06_000073_16.12.2006_001798Uzun süreden beri saç stilimi değiştirmeyi düşünüyordum. Ve bu sabah bugün keseyim gitsin dedim. Biraz bilgisayarlar uğraşayım derken saat olmuş altı hemen çıktım berbere gittim.Bekledim bekledim sıra geldi ve abi ‘ saç stilin nasıl olsun ‘ diye bende  ‘ kısalt gitsin ‘ dedim.

Arkadan sesler geliyor üçe vur gitsin üçe vur gitsin diye. İşin ilginç yanı adamları tanımıyorum. Saç stilimi bir yana bırakayım size küçüklükten gelen berber anılarımdan bir tanesini anlatayım. Ben 10 yaşındayken kuyruk bırakma olayı çıkmıştı. Bende özenip hep bırakmaya çalışırdım , evdekilerde sers2rimisin oğlum der dururlardı. Neyse kuyruğum baya uzamıştı çokta havalı duruyordu o zamanın aklı işte , tabi kuyrugumla birlikte saçımda uzamıştı.

Annem aldı beni zorla berbere götürdü. Berber ‘ nasıl olsun ‘ diye sordu. Annemden berbere çaktırmadan üçe vur gitsin sözüyle ogün saçta gitti kuyrukta. Eve gidip çok ağladım evdekilere dert yanıyordum annem yaptı annem yaptı diye , çocukluk işte 🙂 Peki şimdi ki zamana saçlarımı nasıl mı kestirdim üçe vurdum. İşte küçükken istemediklerini büyüyünce kendin isteyerek yapıyorsun. Bu arada berberde geçen bir söz vardır üçe vur sert çıksın ….

alt

2 thoughts on “Üçe vur gitsin

  1. Acaba bilinçaltımıza mı yerleşiyor? İstemesek de yapıyor muyuz bazı şeyleri? Sanki kendimiz istiyor muşuz mu zannediyoruz? Bilemiyorum. Karışık bir durum.

Bir Cevap Yazın

