Su Maymuncukları Anım

1111Yedinci sınıfa giderken mahallede su maymuncukları popülerdi ve benimde dikkatimi çekti 3 paket aldım eve götürdüm suya koydum ve ertesi gün baktığımda hepsi büyümüştü , bunları pet şişeye koyup okula götürdüm. Sınıftakilerin dikkatini çekmişti herkes incelemek istiyordu tabi okulumuz pilot okuldu ve ögrenciler öyle sokakta takılan tiplerden değildi ve bu tarz bir şeyle karşılaşmamışlardı.

Neyse bunlar su maymuncukları istemeye başladı bende 1 TL’ye aldığım su maymuncuklarını okulda 10 tl satmaya başlamıştım.İnanın o zaman okulda diğer sınıflardaki ögrenciler gelip su maymuncukları satın almak istiyordu o zamanda durumumuz  o kadar iyi değildi su maymuncukları satarak para kazanıyordum yaklaşık bir haftada o kadar su maymuncugu sattım ki okulda popüler olmuştum , ögrenciler beni lavaboda görüp su maymuncuğu sipariş ediyordu.

sumaymuncukalarıNeyse birgün bunlar su maymuncugunun ucuz olduğunu çakmışlar ve yanıma geldiler ve ‘ bunlar 1 TL sen bizi kazıkladın seni hocaya sözleriz paramızı ver ‘ dediler. Bende vermiyorum dedim sınıfta hoca ders anlatıyordu arkadaşlarımdan biri söz aldı hocam ‘ adımı söyledi ‘ bizi kandırdı dedi ve durumu anlattı… Hoca döndü bana baktı ve ‘çocuk ne güzel ticaret yapmış işte ‘ dedi. 🙂

alt

4 thoughts on “Su Maymuncukları Anım

Bir Cevap Yazın

