Taksim Macerası

Bugün günlerden 5 Temmuz Cumartesi, Sabah ailem pikniğe gitmişti , ev biraz olsun sessizdi ve saat 1’e yaklaşıyordu.Biraz bilgisayarla ilgileneyim derken saat 1.30 olmuştu hemen hazırlandım evden çıktım. Nereye mi gidiyordum ? malesef kahvaltı yapmaya gitmiyorum yanlış cevap. Doğru cevap ise 5 parçalık pide ve bir tane poçayı yerken aklımdan geçiyordu ; Eminönü . Çok güzel olabilirdi aklibilime para koyup atladım metroya ve kendimi taksim tünel çıkışında buldum. Doğma büyüme İstanbulluyum ama her yere nasıl gidileceğini bilen biride değilimdir.Neyse ara sokaklara inerek Eminönüne varabileceğimi düşündüm ve Karaköye vardım oradan köprüyle karşıya geçtim. Karaköyde

Küçüklükten beri süt mısırı severim kendime bir mısır aldım onu yiyerek Eminönü çarşısında geziyordum ve orada caminin arka tarafındaki hayvanlara gözüm çarptı , hepsi hapislikti bir bülbüle sordum seni neden buraya hapsettiler diye ‘ tek suçum yavaş uçmamdı yakaladılar ‘ dedi.Malesef çok üzücü bir durum ama yapılacak bir şey yok.Neyse yoluma devam ettim.taksimposteri4

Eminönünde Şark İşhanı var belki bilirsin orada herşey toptan fiyatına çok ucuz.Kendime birkaç poster almaya karar verdim odamın duvarı çok boştu ve poster işe yarayabilirdi. İşhanını baştan aşağı gezdim ve bir posterci buldum kendime güzel bir Taksim posteri aldım ve evin yoluna koyuldum. Hazırlan maraton burada başlıyor. Poster biraz büyük olduğu için rüzgar onu sağdan sola savuruyor ve işin kötü tarafı sabah evde kemerimi bulamadım ve posteri iki elimle tutuyordum , pantolonum harbire düşecek gibi oluyordu . Onu taaa eminönünden Tksim tünel metrosuna kadar taşıdım.

taksimposteri3

Taksim’de belediye çalışanları o sıcakta elimde o posteri görünce ‘ gerçek taksim bizim halimiz ‘ dediler ve aklımda bu cümle kalmıştı. Adamlar terden ölüyordu ve bana söyledikleri o an mantıklı gemiş taksim posterlerdeki kadar güzel mi diye sordum kendime. Etrafıma baktım bazı insanlar çöplerini direk yere fırlatıyor. Taksimde aç atan köpekler … Taksim gerçekten posterlerdeki Taksim mi diye sormadan edemiyorum kendime . Yukarıdaki resimlerin ne olduğunu düşündüysen işte bu posterle gezdim … 🙂

Bir Cevap Yazın

