Küçüklük ve Küçüklük

cocuklukKüçüklüğümden beri hiç kendime güvenim olmamıştır. Tartışmalarda olsun kavgalarda olsun hep arkadaşlarıma güvendim. Tek başıma diklenmezdim ve bu beni topluma bağımlı yaptı. Beşinci sınıftan beri dersaneye gidiyorum ve şuan lise üçteyim ahla dersaneye gidiyorum ama bir şey başaramıyorum. Evet küçükken mahalle arakdaşlarımla hile yaprak oyun oynamayı öğrendim evet sokakta cimrilik yapmayı öğrendim evet sokakta arkadaşının dedikodusunu yapmayı öğrendim ama keşke bunları öğrenmeseydim.

Bunlar üzerimden atamadığım özellikler bunları üzerimden atmak için çok uğraştım. Küçüklükten beri ağır takılmaya çalışmışımdır ama hep cıvıktım ! Şimdi yeni bir dersaneye başlıyorum burası benim için yeni bir hayat olacak çevremi burada yeniden oluşturacağım dışarıdan arınmış endi halinde biri olarak hayata yeniden başlayacağım. Peki sence hangisi çocukluk şuan haytında rotası olmayan biri mi yoksa küçükken sers#rileri özenen kişi mi ? Biliyorum yazılarımda pek bir şey açıklayamıyorum ancak bu yazıyı okuyorsan sana tek anlatmak istediğim sadece anlatmak … Kendine iyi bak dostum !

2 thoughts on “Küçüklük ve Küçüklük

  1. Bak yine kaynaşmamışsın yeni dershane arkadaşlarınla, okudum son yazını. Olmaz, değişmen lazım:) Bir yerden başla, ne kadar erken değişirsen, daha doğrusu yeni şeyler denersen kendini o kadar çabuk bulursun 🙂 ( Beklediğin kişi kimdi bilmiyorum ama şansına ben yazdım işte:))

    • Yazımı okumanıza çok sevindim 🙂 İnanın değişmeyi çok istiyorum, şuan ki durum biraz kaynaştım ama eski halimle aynı kaynaşma tarzı değil eskiden direk insanlarla samimi olup sınıfta espiriler yapardım şimdi sadece kimin yanına oturursam onla çok az muhabbet ediyorum. Yine de sınıfta bana espiri yapacak derece samimi olduğum biri yok.

Bir Cevap Yazın

