İlk kavgamı yaptığım kişiyle barıştım

Bu yaşıma kadar hiç kavga etmemiştim ve yaklaşık 3 ay önce ilk kez kavga etmiştim o yazımın kavga anlarını bile not etmiştim o yazımı buradan okuyabilirsin. İşte dün ilk kavga ettiğim kişiyle barıştım.

Hayat ne değişik dimi ? Kavga edersiniz barışırsınız konuşursunuz ama o an aklınızda tek şey vardı bu adam bana yumruk salladı.Ve o kişiye karşı hep bir refleksiniz olur.

One thought on “İlk kavgamı yaptığım kişiyle barıştım

  1. Gençlikte olabiliyor böyle şeyler mühim olan tadında bırakabilmek evet kavga iyi bir şey değil ama gereklidir. Amaçsız olmamak kaydıyla ve tatında bırakılmak üzere olan kavgalar tecrübe açısından insana paha biçilmez değerler kazandırabilir. Sizin örneğinizde olduğu gibi bir arkadaş mesela ….

Bir Cevap Yazın

