Başlık bulamadım.

Merhaba Sevgili Blogum,

Uzun bir süredir yazmıyorum sana, yazamıyorum… Hayatım çok değişti birçok kişinin yatından çok farklı.

Yağan yağmurlar çamurdan kerpiçten yapılan evimin duvarlarına çarparken şuan bu satırları yazıyorum.

Kerpiçten bir ev neyi temsil eder diyorum bir yandan bu yazıya bu kelimeyi neden ekledim diyorum…

 

Bir yanımda boşver düşünme sadece yaz aklından dökülenleri bu satırlara aktar belki zaman geçer ve ileride bu satırlara bakarak nasıl bir yaşantının olduğunu anlamaya çalışırsın.

Aslında uzun zamandan beri ne yaptığımı bilmiyorum veya ne yapacağımı da. Aslında boşversene şuan saçmalıyorum bu satırları okuma kapat başka bir yazı oku şuan pek negatifim.

Bir Cevap Yazın

